• Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego grafillo.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem grafillo.pl, w tym zasady składania zamówień, płatności, realizacji oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną produktów personalizowanych za pośrednictwem sieci Internet.

  3. Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną.

  4. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.


§2 Definicje

  1. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem grafillo.pl, umożliwiający Klientom składanie zamówień na produkty.

  2. Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego grafillo.pl.

  3. Klient – osoba dokonująca zakupu w sklepie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

  4. Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę do sprzedaży, w szczególności produkt personalizowany przygotowywany na podstawie zdjęcia lub danych przesłanych przez Klienta.

  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu.

  6. Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem sklepu internetowego.


§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej grafillo.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
    a) wybrać produkt oraz określić jego parametry,
    b) przesłać zdjęcie lub dane potrzebne do personalizacji na adres kontakt@grafillo.pl,
    c) podać dane niezbędne do realizacji zamówienia (adres, dane kontaktowe),
    d) dokonać płatności zgodnie z wybraną metodą.

  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą mailową.

  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.


§4 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny produktów podawane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług VAT, jeśli ma zastosowanie).

  2. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które podawane są osobno przed złożeniem zamówienia.

  3. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
    a) płatność online (szybki przelew, karta płatnicza, BLIK, portfel elektroniczny),
    b) płatność za pobraniem – gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki.

  4. W przypadku braku płatności w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie może zostać anulowane.


§5 Realizacja zamówienia i dostawa

  1. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu akceptacji projektu graficznego przez Klienta i wynosi do 3 dni roboczych.

  2. Produkty są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  3. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

    • Paczkomatów InPost,

    • Kuriera DPD,

    • Poczty Polskiej,

    • Kuriera DPD (za pobraniem),

    • Poczty Polskiej (za pobraniem).

  4. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy dostawy i prezentowane są w trakcie składania zamówienia.

  5. Klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki w terminie wyznaczonym przez przewoźnika.


§6 Produkty personalizowane

  1. Produkty personalizowane są wykonywane indywidualnie na zamówienie Klienta, zgodnie z dostarczonymi zdjęciami lub danymi.

  2. Klient zobowiązany jest dostarczyć materiały (zdjęcia, teksty itp.) w odpowiedniej jakości i formacie.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji projektu zawierającego treści niezgodne z prawem, obraźliwe lub naruszające prawa osób trzecich.


§7 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta (produktów personalizowanych).

  2. W pozostałych przypadkach (dotyczy tylko produktów niepersonalizowanych) Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.


§8 Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy dostarczony produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.

  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@grafillo.pl, podając numer zamówienia oraz opis wady.

  3. W celu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu lub odesłanie produktu na wskazany adres.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.

  5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca dokona naprawy, wymiany produktu na nowy lub zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta.


§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, obsługi płatności, dostawy towaru oraz obsługi ewentualnych reklamacji.

  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

  4. Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim poza niezbędnymi do realizacji zamówienia (firmy kurierskie, operatorzy płatności).


§10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przy czym zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu grafillo.pl.