-
Koszyk jest pusty
-
x
Darmowa dostawa od 120 PLN
-
Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego grafillo.pl
§1 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem grafillo.pl, w tym zasady składania zamówień, płatności, realizacji oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną produktów personalizowanych za pośrednictwem sieci Internet.
-
Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną.
-
Złożenie zamówienia w sklepie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2 Definicje
-
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem grafillo.pl, umożliwiający Klientom składanie zamówień na produkty.
-
Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego grafillo.pl.
-
Klient – osoba dokonująca zakupu w sklepie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
-
Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę do sprzedaży, w szczególności produkt personalizowany przygotowywany na podstawie zdjęcia lub danych przesłanych przez Klienta.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu.
-
Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem sklepu internetowego.
§3 Składanie zamówień
-
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej grafillo.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
-
W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
a) wybrać produkt oraz określić jego parametry,
b) przesłać zdjęcie lub dane potrzebne do personalizacji na adres kontakt@grafillo.pl,
c) podać dane niezbędne do realizacji zamówienia (adres, dane kontaktowe),
d) dokonać płatności zgodnie z wybraną metodą. -
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą mailową.
-
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
§4 Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny produktów podawane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług VAT, jeśli ma zastosowanie).
-
Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które podawane są osobno przed złożeniem zamówienia.
-
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) płatność online (szybki przelew, karta płatnicza, BLIK, portfel elektroniczny),
b) płatność za pobraniem – gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki. -
W przypadku braku płatności w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie może zostać anulowane.
§5 Realizacja zamówienia i dostawa
-
Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu akceptacji projektu graficznego przez Klienta i wynosi do 3 dni roboczych.
-
Produkty są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
-
Paczkomatów InPost,
-
Kuriera DPD,
-
Poczty Polskiej,
-
Kuriera DPD (za pobraniem),
-
Poczty Polskiej (za pobraniem).
-
-
Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy dostawy i prezentowane są w trakcie składania zamówienia.
-
Klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki w terminie wyznaczonym przez przewoźnika.
§6 Produkty personalizowane
-
Produkty personalizowane są wykonywane indywidualnie na zamówienie Klienta, zgodnie z dostarczonymi zdjęciami lub danymi.
-
Klient zobowiązany jest dostarczyć materiały (zdjęcia, teksty itp.) w odpowiedniej jakości i formacie.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji projektu zawierającego treści niezgodne z prawem, obraźliwe lub naruszające prawa osób trzecich.
§7 Odstąpienie od umowy
-
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta (produktów personalizowanych).
-
W pozostałych przypadkach (dotyczy tylko produktów niepersonalizowanych) Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
§8 Reklamacje
-
Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy dostarczony produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.
-
Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@grafillo.pl, podając numer zamówienia oraz opis wady.
-
W celu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu lub odesłanie produktu na wskazany adres.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
-
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca dokona naprawy, wymiany produktu na nowy lub zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta.
§9 Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, obsługi płatności, dostawy towaru oraz obsługi ewentualnych reklamacji.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
-
Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim poza niezbędnymi do realizacji zamówienia (firmy kurierskie, operatorzy płatności).
§10 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przy czym zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu grafillo.pl.